Re: Piszczacy RS232 ? :(((

Autor: RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 06:12:39 MET

The Sebastian Bialy wrote:

> Na mojej P2B-F jest perelka ferrytowa w okolicy
>gniazdek - byc moze sie poluzowala w twojej plycie
>i wpada w zeronans z zegarem taktujacym RS-a. Nie
>jest to nic specjalnie dziwnego, tylko ciekawy
>zbieg okolicznosci. Kropla kleju powinna pomoc,
>jesli to perelka. Ponadto poszukaj (palcem)
>luznych czesci na plycie.

HA bingo .. DZIEKI . jak napisales o dlawiku to looknalem na
plyte jeszcze raz. Tym razem wzialem do reki listwke drewniana i
zapuscilem FTPem mandrake :) .. miedzy kondensatorami sa takie
dwa duze okragle ferrytowe dlawiki .. ten blizej proca piszczy
!! jak sie go maca palcem to piszczy bez zmian , ale jak go
nacisnalem ta listewka to zmienil czestotliwosc piskow :)) Gnoj
jeden .. to ja kondensatory przelutowywalem :(((
 Akurat jutro robie przesiadke na BigTowera to plyte wyciagle i
znowu bede ja meczyl lutownica :) (a jak nie pomoze to zaleje
suke siliconem hehe).

--
Pozdrawiam.
RusH  //