Re: OSTRZEGAM !!! przed wroclawska firma AB

Autor: Zbigniew Tarnogórski <zbyszekt_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 00:44:35 MET

Przykro mi to pisać ale nie masz racji. Jeśli dokładnie wczytasz się w
informację dotyczącą filtrów Polaroid to dowiesz się, że jak to nazywasz
obudowa filtra występuje w modelu CP 90 CONTUR, no właśnie oznaczenie CONTUR
jest znaczące. Zatem sam CP 90 nie ma i mieć nie będzie w zestawie takiej
obudowy. Możesz ją tylko dokupić. Zwróć uwagę na jeszcze jedną sprawę, firma
ta jest dystrybutorem, a nie detalistą, nie zajmują się obsługiwaniem
indywidualnych klientów.
Bez urazy ale ten problem to tylko Twoje zaniedbanie bo nie sprawdziłeś
dokładnie danych filtrów.

Pozdrawiam

     Zbigniew Tarnogórski
               STS S.C.