Re: traktowanie sprzetu;

Autor: Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 22:41:34 MET

Wojciech Giersz <chektor@io.gliwice.pl>wrote in message
news:9731b8c$3g82$1@news.tpi.pl...

>Nie wiem jak inni -- z mojego punktu widzenia wszystko poniżej Pentium
>można traktować jako złom, z tej prostej przyczyny, że miałem kiedys
>Amigę. No i imho dopiero pecety z epoki P5 mogą być nazywane
>"komputerami". ;)

Bez przesady. Chyba ze na mysli miales staroc, a nie zlom
bo juz starocia jest teraz PII. Teraz z lezka mozna powspominac
czasy 386 i 486, kiedy to z podnieceniem przynosilo sie do
domu na 8 dyskietkach doom'a 2, kiedy to nie trzeba bylo
co jakis czas szukac nowych sterow do grafiki itd. itp...
A pierwsze pentiumy to wcale nie byle takie rewelacyjne
maszynki seria 60-90 byle nie wiele szybsza od dobrych 486.
A teraz 486 moze smialo sluzyc jako serwerek pod sdi.

Krzysiek