Re: jaki soft do edycji MPEG2?

Autor: Jan Jakub <jjakub_at_kki.net.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 18:51:41 MET

>o przerabianiiu plikow:
>http://www.vcdhelp.com
>
>do nagrywania plyty w formacie VCD (taki czyta DVD) mozna uzyc Nero

dzieki...

>DivX to takie mp3 dla filmow. Caly film miesci sie na jednym CD i ma w =
miare
>dobra a czasami bardzo dobra jakosc.

tak... no troche przesadziles, no ale moze to moja wina - takim
lajkonikiem to az nie jestem... w zasadzie z racji mojego
wyksztalcenia powinienem to wszystko wiedziec, ale jakos nigdy sie
tym jeszcze nie zajmowalem... no wiec czy ten DivX to jakis slang na
ktoregos MPEG'a? czy co? jakie rozszerzenie maja te filmy w formacie
"DivX"? a... i skoro juz o tym mowimy - ile (tak srednio) kosztuje
wypozyczenie filmu na DVD (w wypozyczalniach) i czy idzie to jakos
latwo zgrac i przerobic tak, zeby na zwyklego CD-ROM'a weszlo?