Re: drukarak XEROX 750 costam

Autor: majer <p.majer_at_interia.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 17:48:00 MET

Sam nie mam Xeroxa, ale slyszalem ze do X.. C6 czy C8 nie mozna dostac
atramentu na dolewke, ponoc nie produkuja :( i trzeba kupowac nowe
kartdrige. Prawdopodobnie mozna kombinowac z atramentem innych firm, ale
na ile jest to skuteczne to nie wiem, bo osobiscie nie sprawdzalem. Jak
ktos zna odpowiedz, albo zdementuje moja opinie to tez chetnie sie
dowiem...

Majer