Re: dysk twardy a gwarancja

Autor: Mariusz Kopec <mar_at_.ags.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 16:02:57 MET
Message-ID: <pll79t4mvmov0s3mnc8mc10ovtccb0kv2f@4ax.com>

Ostatnio <cajborg@poczta.onet.pl> napisał:

>Hi
>Maly problemik:
>Mam dysk 6.4 GB Caviar z gwarancja 1 rok, ktora minela miesiac temu.
>Na dysku jest data (chyba produkcji) 11 grudzien 1999.
>Na stronce producenta pisze ze na dysk ten daja gwarancje na 3 lata.
>Czy jesli dysk padnie jest jakis sposob na skorzystanie z tej trzyletniej
>gwarancji ? W jaki sposob ?

Możesz spróbować dotrzeć do dystrybutora, od którego sklep
kupił dysk i tam go reklamować. Może o tym świadczyć nalepka
(ale niekoniecznie).
Jeżeli to ABC Data albo C2000, to nie powinno być problemów -
- wiem, bo z ich RMA zdarza mie się korzystać. Nie wiem jak
jest w TCH, Action i innych, ale powinno być OK.
No może poza Incom'em, który swojego czasu miał potężny burdel
w RMA, nie wiem jak jest teraz, ale juz mnie to nie interesuje.
Omijam ich z daleka i Wam nie polecam - właśnie z powodu
nierealizowania gwarancji.

--
Pozdrawiam,
Mariusz Kopeć
Received on Wed Feb 21 16:05:01 2001

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:26:55 MET DST