Re: Kiedy nastapi zmierzch Windowsow

Autor: Karol Michalak <orient_at_ichf.edu.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 14:08:14 MET

Stanislaw Chmielarz wrote:

> Raczej nie jestem nawiedzonym linuksiarzem ale jestem przeciwnikiem
> bylejakich systemow spod znaku M$.

Na razie próby poszukiwania alternatyw nie owocują doskonałym
rozwiązaniem. To Twoje ustrojstwo wycina references (jakiś program
pocztowy?) a i charset... nie będę już kopał leżącego... :-)

> Tylko blyskotliwy marketing i
> uprzednie nieetyczne zwalcznie konkurencji doprowadzilo do takiej
> epidemii Windows :-)))

Nadal nie rozumiem co Tobie przeszkadza w używaniu innego systemu
operacyjnego skoro Ci się obecny nie podoba. Jeżeli kiedyś rozwiązania
(i ich jakość) rodem z MS nie będą mi wystarczały to zmienię OS i sie
nawet nie obejrzę za sobą.

Pozdrawiam

Karol