Problrm z nagrywara

Autor: Koptys <koptys_at_go2.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 13:11:11 MET

Mam HP-8250i
Podczas nagrywania przez CDRWIN występuje błąd:
command failed on devics 0;1;0
i coś takiego (04h 00h 02h h02h 3Ah 00h)
Oprócz tego nagrywarka zachowuje się jak zwykły CDROM czyta płytki bez
problemu!
Nero nie chce teraz jej znalezc (wczesniej znajdowal)
Teraz gdy włączam Nera pojawai się :
Disconnect is turned off in the system configuration.
This may cause serious problems while burning: your CD might be damaged, or
the system might hang up!!!
Nie wiem co jest do cholery, ale to pojawiło się chyba po nie udanej probie
przerobki na Hp-9200 ze strony GAL CDR
ale CDRW dziala mi jako CD takze nie wiem czy to przez tamto?
Odpowiedz na mejla: koptys@o2.pl
PROŚŻE O POMOC!!!