Re: nagrywarka a podroz

Autor: DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 10:31:35 MET

"dworake" <dworake@poczta.fm> wrote in message news:96s4fe$lfv$1@news.tpi.pl...
> Czy nagrywarki sa bardzo podatne na urazy mechaniczne tak jak dyski twarde?
> Czy mozna czesto przenosic z jednego kompa na drugi (mowie o wew.) i czy
> czeste noszenie nie sprawi ze zaczna nagrywac gorzej ?
Dyski twarde są dość odporne na urazy mechaniczne (masz napisane
na dysku ile wytrzumują ...).
Nie chodzi mi o walenie dyskiem o schody (kolega niosąc pożyczony dysk
tak się cieszył, że kręcąc reklamówką przywalił dyskiem o schody - aż się obudowa
uszkodziła ...).
Napędy CD są bardzo wrażliwe na uszkodzenia - łatwo uszkodzić soczewkę
(lub "tylko" ją rozkalibrować ...).
Jeżeli wyciągasz napęd "zwyczajnie" (nie upada Ci za każdym razem na podłogę ...)
to nic mu nie będzie ...
Zauważ, że nagrywarka musiała do Ciebie dojechać z jakiegoś Tajwanu - tyle razy,
co była przekładana z miejsca na miejsce, to już niezły test na jakość sprzętu ...

--
DooMiniK (bachus)
mailto:bachus20@wp.pl