Re: przedmuchac Epsona

Autor: M.M. <bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 10:00:47 MET

> Dlaczego nie rozsądne ? :-)

W denaturacie - nawet widać to na oko są rożne domieszki typu pirydyna (stąd
ten zapaszek) barwniki i kupa innego syfu, który moze osadzać sie na głowicy
i ja zniszczyc, natomiast w spirycie konsumpcyjnym lub używanym w
laboratoriach - najlepszy by był tzw cz.d.a (czysty do analiz) szkodliwych
domieszek jest bardzo mało. Tylko uważaj z podgrzewaniem - nalepiej wstawić
pojemnik z głowiami do gara z gorącą wodą, bo jak postawisz bezpośredni na
ogniu to możesz mieć mały miotacz ognia - moja babcia tak grzała pastę do
podłogi - cała kamienica miala atrakcję ale to już off topic.
Pozdrawiam MACIEK