Re: Monitor 15" - co radzicie?

Autor: Sharak <Sharak_at_poczta.fm>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 00:50:32 MET

Użytkownik "xEmORpH" <xemorph@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:kpr59tg55kg7a9skcf09lsocej5i7m6b2s@4ax.com...

> Na 99,9% jestem zdecydowany kupić Samsunga SyncMaster 550B.
> Jakie są Wasze opinie o tym modelu? Może któryś z grupowiczów posiada
> ten model lub pracował na nim?
> Ciekawi mnie jaką można ustawić największą częstotliwość odświeżania
 640x480 -120Hz
 800x600 -100 (tak chodzi stale)
1024x768 -85
1280x1024 -60
Mam ten model jakies 3.5 roku (czyli jeszcze z dluga szyjka
teraz sa krotsze) wtedy byla to jedna z drozszych 15" i ostatnio
widzialem ze to sie nie zmienilo.Ale wiele z obecnych 17" (tanich)nie ma
wcale lepszych parametrow.
Wkurzajacy jest tylko czas wlaczania -czesto do biosu trzeba wchodzic
"na czuja".
Pozdrawiam
Sharak