Odp: Komputer

Autor: Olko <alexandrus_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 18:42:47 MET

> bezses ..100zl drozej od 700 a nie odczujesz tej szybkosci
> Dlaczego?

> po co z ddr ? sa drogie i wolniejsze (o te 0.5% hehe)

Nie wiem ale wyczytalem gdzies kiedys na grupie ze lepsze do 17" monitorow

> a toto co ? glosniki jakies plastikowe za 500zl ? :)
Nie ... jest to karta muzyczna z wbudowanym radiem *(chyba II typ ) która
obsluguje 5 glosnikow i subłufer :)
I jest tansza od SBLive
A glosniki to beda plastikowe Media Techy chyba

> to tylko abit KT7A lub soltek "costam"KAV - ale soltek sie nie
> nadaje pod tunerdberdy - jara sie plyta jak zegar ponad 1GHz

> (stabilizatory marne i padaja)

> Nie widze sesu DVD ..ale skoro sie upierasz .
Czemu??

> jak wyjcie to na GRAFICE ..a karte TV Avera jak ma byc drogo
> albo pixla jak ma byc do kablowki.
Nie -ma byc do kamery, i starczy mi tylko wejscie kompozytowe i nic wiecej
ale sa tam chyba jakies dodatki typu S video itp.
A propos :-)
czy sa moze jakies przejsciowki z S-Video na kompozytowe? ( w co
watpie.......)