Re: Ustawienie szybkosci laczenia modemu

Autor: PawelG <pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 13:23:00 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak@priv5.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3A91C1C7.965D8854@priv5.onet.pl...
> Jest sobie modem Zoltrixa (spirit, rainbow).
> Jak sprawić, żeby łączył się tylko w danym zakresie szybkości???
> Wpisuję:
> at+ms=12,0,33600,56000
> Modem to przyjmuje i... łączy 14400 ;-(
> at+ms=12,1,33600,56000
> To samo ;-(
> (czasem jeszcze wpiszę <cr> na końcu, ale to i tak nic nie daje ;-(
> Ja bym chciał, żeby najniższą negocjowaną prędkością była 33600!!!

A moze tak na lini telefonicznej masz zamontowany przez TPSA zwielokratniacz
numerow i wyzej sie nie da polaczyc gdyz ten skutecznie obcina pasmo .
Jezeli na sztywno probujesz ustawic predkosc to zalecalbym wybierac 0 a nie
1 , i jeszcze jedna rzecz ktora mi sie nasunela spotkalem sie z modemem (
nie pamietam jaki ) ktory wymagal osobnego ustawienia zakresu nadawania jak
i odbioru czyli reasumujac wszystko sprobuj tak :
ATt+MS=12,0,33600,56000,33600,56000
Aktualnie wybrana opcje mozna sprawdzic rozkazem AT+MS=?

            Pawel Galazka
pawel.galazka@zeksa.koszalin.pl