Re: Dyski do macierzy RAID

Autor: PawelG <pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 13:03:18 MET

Użytkownik "Janul" <janul@remove-it.hotmail.com> napisał w wiadomości
news:96teqk$o11$1@news.tpi.pl...
> Witam,
> Czy to mozliwe, zeby dysk do IBM PC Servera 520, SCSI o
> pojemnosci 4,5 GB kosztowal 1000+VAT dolarow? Na tyle przyslala
> firma wycene. Moze ktos wie, gdzie mozna kupic taniej (ale z faktura VAT)?
>
> janul
> janul@hotmail.com

No to mi kiedys jedna ze znanych firm probowala sprzedac blache do
montowania dysku twradego za okolo 400 marek - tu dopiero mialem zgryz .
A generalnie za produkty markowe sie placi - ale zawsze mozna zastosowac
produkt inny tanszej firmy nie tracac nic na funkcjonalnosci - moze lepiej
zakupic dysk innej firmy - albo znalezc tanszego dostawce ..
Pozdrawiam :

            Pawel Galazka
pawel.galazka@zeksa.koszalin.pl