Re: Dell LATITUDE CPT450S - HELP!......

Autor: Jarek G. <Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 12:19:54 MET

Dnia Mon, 19 Feb 2001 09:12:04 +0100, ">pawkal<" <pawkal@exin.pl>
napisal:

>Wiesz co baranie jeden grozi za pomowienie o kradziez?????
W swietle polskich realiow niewiele - mozna sobie bylo niedawno
poczytac o tym, jak dzialaja polskie sady w 'Wyborczej' (w Reichu
wspoluczestnika MORDERSTWA na zlecenie wsadzili po 6 miesiacach, u nas
niedlugo beda musieli kolesi wypusic, bo nie mozna ich wiecznosc
trzymac... bez rozpoczecia sprawy). MORDERSTWA, a nie pomowien...
Zreszta, "znikoma szkodliwosc..." etc.

>dotarlo, ze to nawet nie JA prosze o pomoc tylko moj kumpel.
To sie nazywa (tzn. to moze byc) paserstwo i nawet NIEUMYSLNE jest
karane ;) (patrz wyzej)

>Czlowiek ma problem z haslem i jak polglowku jeden nie znasz odpowiedzi to
Dobry z ciebie czlowiek, skoro chcesz pomagac... ale jaki zyczliwy,
taki i tepy, a do tego leniwy i niewychowany.
Zanim zaczniesz obrzucac ludzi blotem, to uruchom googla i wpisz co
trzeba - powinienes znalezc potrzebne ci informacje... Ja znalazlem.

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski@geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)