Re: proszę o poradę

Autor: Adam <rusio_at_priv.onet.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 12:30:22 MET

> Posiadam PC o parametrach: Celeron 333A, płyta PChips 100 M726, dysk 3,2
MB,
> pamięć 64MB, karta grafiki RIVA TNT 2 M64 32MB. Co zrobić najlepiej aby
> podkręcić PC jak najtańszym kosztem. Co mogę wymienić aby przyniosło to
> oczekiwane efekty.
> Proszę o podpowiedź. Czy warto przetaktować w mojej sytuacji procesor?
Paweł

O kreceniu procka na twojej plycie mozesz zapomniec .
Na tej plycie masz tylko 4 opcje podkrecania
magistrali -66 -100 -112 -133 -
No chyba ,ze jestes super szczesciarzem i masz celerona 333 ktory ci odpali
na 500(magistrala 100) , ale watpie :(
Nawet slawetne celeronki 300A ktore na innych plytach bez problemu chodza na
450 ,
na pcshicie sie wykladaja .

--
Pozdrawiam