Re: Problemy z Riva TNT2

Autor: Raku <raku_at_kki.net.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 12:01:41 MET

Użytkownik "gatsby" <gatsby@kki.net.pl> napisał w wiadomości
news:96rtlq$c19$1@news.tpi.pl...
> Ostatnio zainstalowalem Rive TNT2 PRO (32 MB) w mojej maszynie (wczesniej
> mialem S3 DX 4MB). Szybkosc wzrosla okrutnie ale gierki w 3D zaczely sie
> wieszac w roznych momentach. Czasami tez wiesza sie w Outlooku i IE 5.0.
> Prosze o uwagi jaka jest przyczyna i ewentualnie jak temu zaradzic.
>
> Dane PC: Celeron 366, plyta B785 (Intel BX), 64 MB Ram, Slot AGP Rev 1.0

Miałem coś podobnego z tymże ja przesadłem się z TNT 8 MB (Viper 550) na
Jakiegoś Gforce 32 MB DDR.
Też się wiaszał szczególnie w testach na w starym Final Reality po ok 5
sekundach.
TEstowałem rózna ustawienia procka (Celeron 300A@450 łącznie z powrotem na
nominalne 66 Mhz czyli 300) i co się okazało pomogło wymuszenie na sztywno
magistrali AGP na 100 Mhz. Dziwne bo zazwyczaj myślałem że stabilna wartość
to właśnie 66 Mhz.

Ale nie będę się spierał - skoro chodzi to niech chodzi !!!! - już nie
chodzi bo niestety musiałem kartę oddać :((((

Raku