Re: Konfiguracja PC

Autor: Rafal Brozda <rbrozda_at_symico.com>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 11:44:37 MET

 Tez zastanawialem (zastanawiam) sie nad wymiana plyty w pierwszej
kolejnosci.... Nie jestem pewny tak do konca. Wczesniej czy pozniej
wszystko pojdzie do wymiany - ale zasadnicze pytanie co w pierwszej
kolejnosci ! ?
Nie sadzilem ze bede mial taki dylemat, mam tylko nadzieje ze nie jestem
jedyny-ktory "miota" sie z takimi ..... "problemami" :))
W kazdym badz razie dziekuje za uwagi, pomysly i spostrzezenia...
Pozdrawiam jeszcze raz.
Rafal B.