Re: Soyo + UDMA66

Autor: Raku <raku_at_kki.net.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 11:48:00 MET

> Czesc
> MAm plytke Soyuo z UDMA66 (na pokladzie)
> TechPointa( czy cos takiego)
> Problem polega na tym ze podczas zapisu
> lub odczytku
>
> Inormacje ( otransferze sa dziwne)
> bo odczyt jest np 15 MB a zapis 1MB
> Moze ktos z was mial podobny problem
> Z gory dzieki za info
> Acha ( problem jest na dysku IBM i CAviar oba 20GB 5400 obr/min)

Domyslam sie ze chodzi o 6BAVI+ z HPT366
NIe przejmuj sie monitorem systemu z Windowsa poniewaz on przeklamuje.
Spróbuj zrobic rzeczowy test np. skopiuj plik 500 Mb z jednego (fizycznego)
dysku na drugi mierzac czas. To sa dopiero wiarygodne testy.

Nie wiedzac czemu windosowy monitor u mni etez zawyza transfery.

Raku