Re: IP 166@233 MMX - nowy pomysł

Autor: Piotr Laskowski <piotrdrwal_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 09:45:51 MET

Witam

> Dzieki, gdyz slyszalem ze z 2.5 V to roznie bywalo ale ...

Sprawdz na stronie http://overclockers.com/
Tam w dziale dotyczacym CPU mozna sobie wybrac procesor o jaki ci chodzi i
zobaczyc jak ludziom udalo sie go podkrecic - tzn. na ile, przy jakim
napieciu i ewentualnie jakim chlodzeniu lub tez innych sztuczkach. Nie
pamietam dokladnie, ale K6-2 400 mialo tam nawet ciekawe napiecia Vcore :)))
3,3V nie bylo najwyzszym a 2,7V zdarzalo sie dosc czesto. Miedzy innymi to
pomoglo mi sie zdecydowac na taki procesor na "nieprzystosowanej" plycie

> Na razie chodzi o to zeby jak najmniejszym kosztem jeszcze pojezdzic
> na tym co mam z jakis 1 - 2 lat.

Piszac, ze zywotnosc procka sie obnizy mialem na mysli spadek do jakichs
~nastu lat (zreszta nie jestem w tej dziedzinie specjalista).

Pozdrawiam
Piotr