WIELKI problem...

Autor: Grzegorz Swiecanski <bajdy_at_priv.onet.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 22:13:07 MET

Witam, jezeli to nie ta grupa to sorki ale ...

Od 4 miesiecy walcze z dwoma kompami na Durniach (650, 700)...

Za cholere nie da sie stabilnej pracy uzyskać... Dokladne konfiguracje to:
    1.
    - D650
    - GigaByte GA7-ZX-1
    -128 Mb 133Mhz - MTec (6ns)
    -WinFast GF2MX
    -Barracuda ATA II 30Gb (Primary Master)
    -LG DVD 12x (Sec. Slave)
    -OnBoard VIA Sound
    -300W Zasilacz
    -Modem Pentagram OMEN

    2.
    -D700
    -Procomp ( na KT'ku)
    -64Mb 133MHz - MTec (6ns)
    -Riva TnT II M64
    -WDC 30Gb (Prim. Master)
    -CD-ROM LGx52
    -OnBoard Sound
    -250W Zasilacz
    -Zoltrix Aquila

Konfiguracja nr 2 wiesza sie duzo bardziej (czesciej)...
    -wymienialem po kolei: RAM, Proc, Płyte (MSI), Grafike - Bez zadnej
poprawy... Aha, zasilacz tez wymienialem... Modemy wyciagalem, dzwiek
wyłączalem, proc zwalnialem, RAM zwalnialem... Czary odprawiałem - modlitwy
odmawialem - RECE ZALAMYWALEM !!!

Teraz sie PODDALEM ! CO JESZCZE MOGE ZROBIC???

Instalowalem W98SE, WinME - to samo !!!

Instalowalem rozniaste wersje sterow ( Grafika, Sound, VIA-packi...)...

BARDZO prosze, aby jakis SZCZESLIWY posiadacz STABILNEJ konf. na DURNIU
napisal krok po kroku etapy instalacji systemu i reszty...
Gdzie do cholery robie błąd????????

Aha - virusow tez nie mam.... Ani konfliktow sprzetowych Windows nie
wykrywa...

A wiesza sie najczesciej podczas gierek (wlasciwie wszystkich 3D), czesto
podczas filmow DIVX, czasami bez powodu... A NAJCIEKAWSZE to to ze czasami 2
dni potrafi bez zwisu chodzic a czasami co 1 minute szlag go trafia...

Pozdrawiam !!! Grzesiek !

PS. Dla osoby ktora pomoze zobowiazuje sie KRZYNKE PIWA poczta (polska)
wysłać...