Re: win 2000 restartuje komputer

Autor: Maciej Matecki <mmatecki_at_batnet.gliwice.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 22:09:47 MET

Użytkownik "Bujcon" <bujcon@kto.co.je> napisał w wiadomości
news:96rv2q$15b$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> dzialaja normalnie, natomiast w2k czasami bez powodu w czasie np.
odpalania
> jakiegos programu restartuje komputer. Zachowanie jest absolutnie
> nieprzewidywalne i praktycznie nie udalo mi sie powtorzyc tego samego
> schematu dwa razy.
Witam
Win2k ma taka opcje (Panel sterowania -> System -> Zaawansowane ->
Uruchamianie i odzyskiwanie), ze w razie awari systemu dokonuje ponownego
rozruchu czyli restartu.
Pozdrawiam,

Maciej Matecki
ICQ #71347952
Sekator: #batnet #gliwice #spox
"We don't want no prohibition in Gliwice" - El doopa