podkrecanie

Autor: Mis <mis_62_at_hotmail.com>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 22:00:02 MET

witam, wszyscy (albo prawie wszyscy) mowia o podkrecaniu - postanowilem sie
wobec tego i ja zainteresowac, a co, mam byc gorszy????? wiec zaczynam
tutaj - gdzie znajde informacje o nowych procesorach - o mozliwosciach
overclockingu w odniesieniu do rodzaju procesora, serii, czestotliwosci
nominalnej .... itp.... moze jakies porownanie? czy lepiej sie kreca durony,
celerony czy inne.... mam celerona 500 na Abit BE6 II (chyba wersja 1 bo z
HPT 366) i czy moge cos z tego wiecej wycisnac? pamieci Kingston (2 razy po
128 MB /133Mhz), grafika Matrox G400 SH, czy moze powinienem zmienic
procesor? procesor i plyte? a moze po prostu dac sobie spokoj?
z Gory dzieki za wyczerpujace odpowiedzi
Pozdrawiam