Re: problem z ATX

Autor: Stefan Zemla <coulomb_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 17:07:43 MET

> Przy zamykaniu systemu z poziomu Windowsow, przy probie ponownego
wlaczenia
> kompa nie bardzo chce sie "obudzic", miga tylko dioda power.
Wylaczenie
> wylacznikiem z tylu po jakims czasie i powtorne wlaczenie pomaga -
normalnie
> sie uruchamia.

Ja stawialbym na zasilacz - moze cos z obwodami wyjsciowymi. Sa tam
miedzy innymi rezystory (kilkadziesiat omow) pomiedzy dana galezia a
masa, ktore maja za zadanie _szybko_ rozladowac energie zgromadzona w
kondensatorach i cewkach - czyli szybko "wygasic" napiecie. Np. jesli
jeden z nich sie zjaral, to napiecie podawane na plyte nie znika nagle
tylko spada powoli, co powoduje, ze plyta jest nadal zasilana malym
napieciem i "glupieje"

--
Stefan Zemla