Re: Jak zamocować radiator na grafice, FSB a obciążenie AGP

Autor: Tomek Te vel Neas <moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 19:26:27 MET

> Jak się dobrze zasssie, to utrzyma. Jak walnąłem pasty na GF2MX, to teraz
> nie mogę zdjąć radiatora, tak się się drań przyczepił. Co najwyżej można
go
> suwać na boki, a odpaść nie chce :)

Ostatecznie wysmarowałem chipa pastą 'H' a na wierzchołkach dałem po
kropelce 'Silikonu 100%' czyli czegoś pomiędzy klejem a uszczelniaczem do
okien i jak na razie trzyma. No i Quake 3 chodził już przez około minutę,
wywalił się przy pierwszym strzale ;). Czyli to chyba jednak grafika. Grzeje
się potwornie, w sobotę montuję wentylator i myślę że już będzie jako tako.
Swoją drogą ciekawe czemu tak się grzeje, przecież to markowa karta... Hm.

--
 P o zdrawiam
  <\ _