Re: dyski Quantum

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 16:40:21 MET

On Sun, 18 Feb 2001, Hawlik wrote:

>+ Prosil bym o jakas opinie uzytkownikow na temat tej marki....

 Aktualnie 2 szt.: ST 4,3 GB i CX 13 GB. Opisy: szukać na
DejaNews.com na grupie "pecet" hasła "rower" -:)

 13 GB kupiłem właśnie ze względu na wstrząsoodporność: co prawda
dziś dla DTLA firma IBM (też mam, 30 GB) obiecuje więcej, ale jakbym
miał znowu kupić coś "do szuflady" to bym chyba dał na QUANTUM.
 Jak na razie przeżył kilka zrzutów (w szufladzie i neseserze,
nieumyślnych i nie z wysoka - ale "na twarde") i wywrotkę po której
tydzień leczyłem stłuczoną rękę (i kupiłem nową kierownicę w miejsce
połamanej :>).
>+ duzo wydalem) i teraz musze oszczedzic.... Wiec nie chodzi mi czy jkest on
>+ lepszy od IBM-a tylko czy nie padnie po 2 miesiacach....

 IMHO musiałbyś mieć sporego pecha :] !
 To się *może* zdarzyć każdemu typowi - ale ja bym QUANTUMa kupował
(mając go na liście "może być").
 Acha: aktualnie jest dobrze słyszalny; bez przesady, ale... Na ile
przysłużył mu się sposób eksploatacji to inna sprawa ;>

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.
 Pilne listy na gs@stanpol.zabrze.pl, nt. VMS: gotfryd@stanpol.zabrze.pl