do posiadaczy napędu DVD Pioneer 105/115s

Autor: hill <hill_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 16:37:14 MET

Witam,
słyszałem że minusem tego modelu jest hałas* - czy dotyczy to tylko
odtwarzania przy dużych prędkościach? Czy ma to miejsce podczas odtwarzania
filmów lub muzyki audio?

I jeszcze jedno, mój dotychczasowy napęd LG (porażka, kilka pobytów w
serwisie...) ma duże problemy z odczytem płyt z wypożyczalni (czyt.
porysowanych) - te same płyty dało się bez problemu odtwarzać w napędzie
znajomego, który ma napęd w notebooku IBM-a (nie wiem jakiej firmy jest
napęd) - czy spotkaliście się z takim problemem użytkując Pioneera?

*czekam na model 106, który ma być cichszy, ale czuję że się nie doczekam
(brak jakiegokolwiek napędu)

pozdr
Tomek Krauze
hill@box43.gnet.pl