Re: Flatron i ustawienia

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 16:24:02 MET

On Sun, 18 Feb 2001, Pael wrote:

>+ Jak zrobić by ustawienia geometrii dla różnych rozdzielczości były
>+ zapamiętywane.
>+ Mam z tym mały problem - np. przełaczając z 800x600 za 1024x768 musze
>+ grzebać w OSD.

...my też mamy mały problem: nie podałeś typu monitora:
 czy "flatron" to czasem nie *rodzina* monitorów ?

 Ponadto - robiąc przegląd (to też jeden z powodów że jeszcze 19"
nie mam) stwierdziłem, że "te lepsze" (z opisem "professional")
dość często *nie* mają zapisu kilku ustawień !
 Dla jasności: pytanie jest o ustawienia dla kilku rozdzielczości,
a ja sprawdzałem pod kątem kilku róznych ustawień (przełączanych
"czymś", w moim 15" klawiszem) dla każdej częstotliwości osobno :)
 Kto z posiadaczy 19" o minimalnej wartości maksymalnej :) często-
tliwości 160Hz/110kHz może potwierdzić, że jego monitor potrafi
zapamiętać kilka ustawień dla tej samej rozdzielczości ??
 Za ew. odpowiedzi dziękuję z góry !

>+ Pael
 Gotfryd

--