Prośba do osób znających kartę SB Live! Player 5.1

Autor: Wagus <wagus_at_ae.katowice.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 16:05:29 MET

Witam,

W ramach reklamacji Live'a Player 1024 BOX sprzedawca proponuje mi kartę jak
w temacie. Coś mi się jednak wydaje, że chce mnie zrobić "na szaro" i
dlatego mam parę pytań (niby jest strona Creative'a, ale zauważyłem, że w
Polsce są inne dodatki do kart, niż te opisane na stronie)

- czy karta wymieniona w temacie ma pozłacane wyjścia?
- ile ich jest? i jakie?
- jaki jest numer procesora dźwiękowego? (CT xxxx)
- ile jest gniazd wewnętrznych?
- jakie oprogramowanie jest dołączone do karty?
- co jeszcze znajduje się w pudełku?

Dzięki za info!

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible), wagus@ae.katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579