Re: Problem z zamykaniem K6

Autor: Jacek Rudowski <ami_at_count.lodz.mim.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 14:55:34 MET

GLide <glyder@priv3.onet.pl> wrote:

> No popatrz wasc. A ja mam cos takiego na BXie.....
> Twoje rozumowanie jest takie, ze o kant d.... potluc.

> PS. Dziwne bo znam przypadki gdy na VIA win98 zamyka sie tak po
> prostu.

o kant dupy to mozna potluc twoja zlosliwosc...
prawda jest taka, ze takie przypadki sie na ficach z via mvp po prostu
bardzo czesto zdarzaly i zadnego szczegolnego lekarstwa na to nie bylo
niestety...

a ze na bx masz taki problem tez... o tym nie wiedzialem, ale zapamietam tez...

--
*************   Jacek "AMI" Rudowski  *************