Karta graficzna z TV-out

Autor: JaccekZ <jziegler_at_kki.net.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 13:33:12 MET

No dobra Sokoły!
Przeczytałem wasze wypowiedzi na grupach i mam już całkowity mętlik.
Chcę nabyć nową gartę dzięki której da się pograć na kompie. Chcę również
pooglądać filmy w divix na TV. Więc potrzebuję karty z TV-out.
Teraz pytanie jakiej.
Niepowiem że chciabym aby nie była za droga.
Więc wychodzi, że powinien być GF 1 DDR (wg. MGB) ale dobre rozwiązania
TV-out mają GF2MX - Leadtek PRO DH i Hercules Dual (wg. Krisa) - ale ta cena
:-((.
Z drugiej strony chciałbym dobrze i tanio (w jednej karcie). więc poradźcie
jaką kartę nabyć.

Reszta konfigu dla dociekliwych: Abit be6, cel300A@464, 128 ram, 40GB U5,
Tuner TV-Mach, SB128PCI, sieciówka ....., winda 98se.

PS. Gdzie można nabyć tego Herculesa?
PS2 Co sądzicie o sklepie internetowym WGK. Mają bardzo niekorzystną
gwarancję - miał ktoś nieszczęście coś u nich naprawiać czy jednak się mylę
i warto tam kupić?

Dzięki za wszelkie opinie.