Re: Konfiguracja PC

Autor: Rafal Brozda <rbrozda_at_symico.com>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 13:04:24 MET

Za pozwoleniem, jezeli mozna sie wtracic.....- mam pytanie odnosnie
przyspieszenia PC-ta.
Moj PC-et ma ideentyczne parametry jak Pawla.
Płyta PC-100 M726MRT, Celeron 333, RAM 64 MB, grafika Riva TNT Vanta 16MB,
HD 3,2 GB!

Mam takie samo pytanie do Was jak Pawel !!! Co robic?! Czy, wogole oplaca
sie jeszcze inwestowac w niego?
Zastanawiam sie nad kupnem (wymiana) procesora na Celerona 533 - o ile
dobrze pamietam to max. mozliwosci tej plyty lub dodatkowa pamiec Ram.
Czasami szwankuje mi karta graficzna i tez myslalem o jej wymianie - wogole
o tej karcie nie ma za wiele informacji (moze zle szukalem - nie wiem).
Prosze o rade!

Zawsze -ktos pomysli-, mozna wykorzystac kosz na smieci, pozbyc sie "grata"
i kupic sobie cos nowego. Mnie po prostu nie stac na cos tak
ekstrawagandzkiego! Moge przeznaczyc na to, powiedzmy do 400 - 500
zl.max.!!!! (przynajmniej na razie!) lub odpuscic i zbierac na lepszy
sprzet.... Bardzo prosze o rade!
Pozdrawiam.
Rafal Brozda