Re: warszawska gielda....

Autor: Jacek Kauch <jacek.kauch_at_element.tpi.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 13:04:33 MET

"gruesome [Artur Siekielski]" <gruesome@go2.pl> wrote in message
news:slrn.pl.98vlbf.ke.gruesome@localhost.localdomain...
> kiedy: Sat, 17 Feb 2001 at 11:02 GMT kto: Jacek Kauch co:
>
> Pewnie nie uzyl Microsoft Front Page Express, tak jak Prawdziwi
Webmasterzy.

Wg mnie to nawet notepadem się posługując dobry fachowiec stworzyłby stronę
znacznie lepszą. To nie rzecz jakim narzędziem tylko jakie posiada
umiejętności, wyczucie smaku, doświadczenie, wiedza itp. itd. A ten kto owa
strone robił to wg mnie znał jedynie menu w programie do tworzenia stron i
zaledwie ogólne podstawy www.

pozdrawiam
Jacek