P2B-DS i W2K

Autor: p0li <p0li_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 11:30:50 MET

Cześć

Mam takową płytę i system i mały problem - w TaskManagerze w zakładce
Performance na drugim procesorze mam ciągłe obciążenie ~50%, natomiast
w zakladce process - niec się nie dzieje (Idle=99%). Syatem jest
zainstalowany czysty. Na mojej poprzedniej płycie (P2L97-DS) nie
miałem takiego objawu (ale se polepszyłem :))

Proszę o jakieś komentarze - może ktoś już miał coś takiego - elementy
komputera są te same co w przypadku płyty P2L.

--
P0zdrawiam
p0li     p0li@poczta.onet.pl