Re: prosze o pomoc przy Gforce2 mx

Autor: M.M. <bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 10:46:17 MET

> Bez roznicy co do driverow.
> Co do drugiego - kompletna bzdura.

Oczywiście - Kolega za przeproszeniem pierdoły opowiada.
Geforce lata i pod Duronkiem i pod Celerem i pod PIII
Co do istoty sprawy to sprawdź, czy Ci sie procek przypadkiem nie przegrzewa
- miałem podobną sytuację - pod Windą komp hodizł jak należy - zapuszczamy
gierę i zwis. Tylko drobiazg wentylek był nadziewny i Duronek miał 95 stopni
na obudowie wymieniłem wiatrak na porządny i git (na szczęście prockowi nic
sie nie stało).
MACIE