Re: 1024x768 i sredniowieczny monitor

Autor: Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 19:55:37 MET

B'Elanna Torres wrote:

> Witam!
>
> Czy na starym monitorze (jeden z pierwszych sterowanych cyfrowo) moge
> ustawic rozdzielczosc w Windows 1024x768/32b przy 72Hz bez obaw, ze po
> tygodniu pojdzie mi z dymem? Obecnie uzywam 800x600 i pulpit mi sie konczy
> :-)

jesli to 14" to najprawdopodobniej nie. No chyba ze kupilas jakis
kosmiczny monitor. 15" moze wyrobi, moze nie. Cokolwiek to jest,
potrzeba zeby ze 60kHz hsync wyrabialo.

Sproboj wirtualnych pulpitow. Widzialem tez takie cudo, ze rozmiar
logiczny desktopu byl wiekszy od wyswietlanego i sie "scrollowal" -
mialem to w sterach do ET6K, ale mialo jakie bugi.

--
	Artur Gawryszczak