Re: Monitory 17 c

Autor: Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 20:53:16 MET

MARCiN wrote:

> Czy mozecie mi poradzić który monitor kupić. Interesują mnie te najtańsze a
> więc:
> Samtron 75E
> Belinea 103010
> Belinea 103020
> Belinea 103040

Geez ... a nie lepiej byloby sie zastanowic nad _porzadna_ 15"?
Te modele zdaje sie niewiele wiecej oferuja :)
OK. 103040 ma parametry akceptowalne do uzytku domowego, tzn. lepsze niz
15". Dawno nie widzialem zadnej Belinei, to Ci nie powiem co sadze o
obrazie.

PS. Orientowales sie moze w cenach najtanszych wszczepow w miejsce
zuzytych oczu ? ;)

--
	Artur Gawryszczak