Panowie radzcie!

Autor: P-a-w-e-L <spoll_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 20:27:27 MET

Witam!
Chodzi o nagrywarke. Otoz chce kupi ale nie wiem jaka. Tzn. nie stac mnie na
TDK CyClone, czy najlepszego TEACa. Prosze o nieodsylanie na strone cdrinfo,
poniewaz tam jest tak duzy wybor nagrywarek - ze dla takiego laika w tym
temacie za duzy.:-))))
Odradzono mi LG 8/4/32.
Maksymalnie ile moge wyadac to 750 zl (800 zl).
Moze jakis Teac ?
Mam zamiar nagrywac dla siebie, wiec kilkanascie plytek miesiecznie
maxymalnie.
Za kazda sugestie bede ogromnie wdzieczny.
Pozdrawiam.

--
--------
P-a-w-e-L