Re: Rejestr Win98 sam sie niszczy.... O co chodzi ?

Autor: Wojciech Skrzypinski <skrzyp_at_hot.pl>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 16:42:55 MET

tsikora@bo.jagiellonia.krakow.pl (Tomasz Sikora) wrote in
<3A8FD20A.9B4F0362@bo.jagiellonia.krakow.pl>:

//ciach !!! //

>Dopiero gdy zmienilem Win98Se na Win2000, problemy ustaly.
>---------
>Winny jest HTP370 i Win 98E, ktory wykonuje tzw. szybki restart,
>na stronie Microsoftu lezy patch "Shutdown..." ale tez niezbyt pomaga,
>bo komp czasami sie nie wylacza.

Jeszcze raz dziekuje wszystkim za odpowiedzi, niestety wciaz mam
problem. Otoz patch ze strony MS dziala na Win98 SE i Win ME
....a ja mam starszego Win98. Patcha nie da sie wiec zaaplikowac, mozna
go co prawda (exe) otworzyc w ZIPie i nadpisac pliki z Win98 o tych
samych nazwach ..ale nie bede ryzykowal. Jak na razie wylaczylem szybkie
zamykanie systemu, ale traktuje to jako rozwiazanie przejsciowe. Jakies
pomysly (oprocz update'u calego Win) ?

Pozdrawiam,
Wojtek