Re: Pentagram diablo

Autor: marek <bondz_at_inetia.pl>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 13:39:41 MET

wszystko fajnie tylko diabl external ma sterowniki do du..
na stronie pentagram.pl sa same stare sterowniki i firma nie robi nic by dac
nam nowe stery po wielu poszukiwaniach znalazlem stery z tego roku i
problemy pod winme sie skonczyly(mam nadzieje) wiec jesli masz cos kupic to
na kosci motorolli,a nie rockwella ktory teraz nazywa sie lucent i olewa
userow swojeg sprzetu
marek