Re: Abit + SB Live.

Autor: Wonder <wonder34_at_poczta.fm>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 00:30:36 MET

> Bede w ciagu kilku dni skladal kolezance komputer. Ona by chciala dvd SB
> Liva .... male kino domowe;)
> no i tak plyte chcialem dac Abita KT7 ale wiele sie to naczytalem o
> problemach z przerwaniami itd.....
> jak to jest????
> dac inna plyte????

KT7 to dobra płyta, ja nie mam żadnych kłopotów z przerwaniami.
Jest stabilna i w ogóle super. Mam tylko małe problemy z dźwiękiem.
Czasem są zakłócenia, takie trzaski/szumy. Nie tylko ja mam takie
kłopoty z dźwiękiem, i z KT7. Nie wiem czy z każdą kartą dźwiękową
występują, ale z SB Live się to zdarza. A w kinie domowym takie
zakłócenia są dość denerwujące. Nie wiem co ci poradzić. Jeśli
masz możliwość to najpierw sprawdź KT7 i SB Live, albo od razu kup
inną płytę np. MSI K7T Pro2. Podobno jest z nią najmniej problemów.

Wonder