Re: Glosniki - jakie ?

Autor: Tomek Te vel Neas <moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 22:18:42 MET

"MisQ" <misiek@astercity.net> wrote in message
news:3a8e81bc$1@news.astercity.net...

> 4-Point
> sa to 4 glosniki + subwoofer
>
> najlepszy zestawik w rozsadnej cenie jaki mialem :)

Chodzi Ci o Cambridge Soundoworks FPS-1000? (FPS = Four Point Surround)?
Jeśli tak to nie bardzo podzielam tą opinię. :]]] Subwoofer o mocy 8 czy
10W, w dodatku z plastiku toż to przecież śmieszne. :]] Lepiej za tą cenę
kupić CS Soundworks Digital, co prawda dwie satelitki, ale za to dwa razy
mocniejsze no i sub o mocy ok. 25W, wejście cyfrowe itd. Oczywiście oba te
zestawy nie nadają się IMHO do słuchania muzyki (jak wszystkie zestawy
'komputerowe' które do tej pory słuchałem, ale SW Digital wydaje się być
lepszym wyborem, chyba że ktoś potrzebuje tych 4 satelitek. :] Aha - sam
używałem obu tych zestawów, więc mam porównanie. :]

n.