BRAK PAMIECI KONWENCJONALNEJ???

Autor: MOCZAR <mitki_at_priv.onet.pl>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 18:00:49 MET

Witam!
Ostatnio na dwoch poprawnie dzialajacych komputerach doswiadczylem:
    -system ladowany z dyskietki startowej WIN98 /czysta z wyjatkiem plikow
syst. + mks_vir/
    - mks ladowany z pliku autoexec
    -po ladowaniu wzorcow wirusow komunikat : BRAK PAMIECI KONWENCJONALNEJ!
i stop wychodzi z programu
    - na jednym z tych komputerkow gdy WIN jest niepoprawnie zamkniety ten
sam komunikat pojawia sie
      sie to samo przy skanowaniu dysku.
Wkurz mnie to bo na innym sprzecie taki uklad dziala.
Moze ktos mi wyjasni o co chodzi - padniety fragment pamieci /ten do 640
Kb/? czy moze cos sie instaluje wczesniej?

Jarek M.