Re: Rejestr Win98 sam sie niszczy.... O co chodzi ?

Autor: Lech <lechl_at_poczta.fm>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 17:32:00 MET

Użytkownik Wojciech Skrzypinski <skrzyp@hot.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:904B995496L75H0090HK@195.114.166.39...
> Witajcie,
>
> Mam pytanie. Nie wiem jakiej natury jest problem (s/w czy moze
> jednak h/w), wiec zadaje je w trzech miejscach. Zlozylem komus
> takiego kompa:
>
> Abit BX 133, Cel 700 Mhz, 128 MB RAM 133, HDD Seagate U5 20 GB,
> ATI Rage 128 Xpert 16 MB, obudowa ATX, flopik, karta dzw. Zoltrix
>
> Instaluje Windows (ver. 4.10.1998), a potem (restartujac za kazym
> razem):
> - sterownik RAID HPT370 z dyskietki Abita (panel sterowania)
> - sterowniki do ATI i aplikacje (Multimedia Center) z plyty
> [...]

Rowniez mialem niemal identyczna sytuacje (z tym ze dzialo sie tak nie co
drugi raz, ale troche rzadziej.
Pomogla wymiana pamieci. Pamieci jako takie nie byly zwalone, ale nie
wspopracowaly z plyta (Abit BE6 II). Sprawa byla dziwna, bo byly to dwie
identyczne pamieci (2x64 PC100), i kiedy byla wlozona 1 pamiec, to wszystko
bylo OK, a kiedy 2 (obojetnie do ktorych bankow), chrzanil sie rejestr. Po
wymianie w serwisie na 2 rozne pamieci problemy zniknely.

Lech