Re: Jaka cena?

Autor: Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 11:33:54 MET

"Rafal" <r_afal@poczta.onet.pl> wrote in message
news:96kju2$2k6$1@news.onet.pl...
> ceny simmow to juz prawie jak antykow... dla mnie dziwne...
> i do tego chore!

takie zycie
u nas mozna kupic jeszcze nowe simmy edo za:
170zeta za 16mb
315zeta za 32mb !!!!!!!!!!!!

> wiem wiem, ale jak chcialem sprzedac gostkowi ostatnio do takiej złomiarni
> to mi dawal 80 zl za 4x16MB simm :(

pewnie w jakims komisie komputerowym
oni zawsze przyciny robia straszne
a ostatnio za 50 zata kupilem w jakims zapyzialym zwyklym komisie
P75 z plyta glowna i 2x8 ramu (gosc nie wiedzial co sprzedaje) :)))))
do tego dokupilem 2 x 8ramu za 70 zeat w anonsach
i to poszlo na serwerek

> no troche przesadzilem ;-))), ale netto 85-90 mozna kupic...

jak najbardziej

> ja za 180 :)
 :(

Krzysiek