Re: degauss monitora

Autor: andy_k <andyk_at_spamprotector_cyberspace.org>
Data: Sat 17 Feb 2001 - 00:05:16 MET

On Fri, 16 Feb 2001 23:21:11 +0100, "Rafal" <r_afal@poczta.onet.pl> wrote:

>U?ytkownik "alexwin" <alexwin@interia.pl> napisa? w wiadomoÂści
>
>kazdy monitor sie rozmagnesowywuje po jego wylaczeniu.......

Guzik prawda - nie nastepuje to dostatecznie szybko jesli sie go porzadnie
namagnesuje (np. silnym, nieekranowanym magnesem od starego glosnika).
Dopiero odpowiednie czary wokol monitora (machanie magnesem w rozne strony)
pomoglo staremu Samsungowi 3 SyncMaster.
A jesli ktos nie wierzy prosze zrobic eksperyment.... ale do mnie pretensji
zadnych prosze pozniej nie miec - kazdy eksperymentuje na wlasna
odpowiedzialnosc. :P

a.