Re: cel700 - 3 pytania

Autor: zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 23:52:49 MET

On Wed, 14 Feb 2001 13:47:26 GMT, circulus@spamhater.polbox.com
(Circulus Vitiosus ) wrote:

>Nie mow, ze nie wiesz jak ominac ograniczenie w biosie (na BH6).
>Nawet 2.7V mozesz dac :))

Kiedyś tak miałem, ale mi się usunęło i nie pamiętaj już jak to
zrobić. Możesz przypomnieć?

Ale to nie o to chodzi. Jak wsadzę celka II, to BIOS pozwala na max
napięcie 1.9. A ja chcę więcej. I po to mi potrzebna przejściówka. A
może jak przypomnisz mi ten trick, to to wystarczy?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków