Re: Pomysł dla programistów

Autor: Vetch <no_at_e.mail.available>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 23:36:54 MET

Hej !

Użytkownik "gruesome [Artur Siekielski]" <gruesome@go2.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.98pk77.2fi.gruesome@muyc.sorkwity.nmr.pl...
> kiedy: Thu, 15 Feb 2001 at 14:17 GMT kto: Piotr Sut co:
Ktoœ

> Najpierw uzyskaj od producenta specyfikacje urzadzenia...

hłe, hłe - to nie linux (;-).
Nie trzeba pisać wszystkiego od nowa, wszystkie funkcje obsługi kontrolerów
są już w systemie.
Wystarczy że urządzenie jest rozpoznawane przez windows (control panel).
Można użyć funkcji z DirectInput, lub bibliotek multimediów API.
Napisanie takiego programiku to pryszcz dla przeciętnego programisty.

--
---
Pozdrowienia