serwer nie przyjmuje wiadomosci

Autor: Andrzej <Andrzej_at_post.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 18:32:09 MET

W moim miescie firma Teleton oferuje usluge dostepu do internetu przez swoj
numer dostepow( jest taniej i szybciej) ,ale

Przez serwer news.tpi.pl nie mozna wyslac wiadomosci( stosujac ich numer
dostepowy) .Jezeli lacze sie przez 0,202122 jest ok ,ale przez ich numer
nie chce ,mimo tego , ze i jeden i drugi numer leci przez teleton

Problem wystepuje tylko z wysylanie wiadomosci na grupy ,na skrzynke jest
ok.

Informatycy w teletonie nie wiedza co z tym
zrobic ,jezeli tacy w ogole tam sa . Przeprosili mnie i dobra :-)))
Probwalem przez inne serwery ,ale nic z tego.Moze jest jais inny serwer
,ktory przepuszcza

Ma ktos jakis pomysl ?? Pomozcie ,bo za kazdym razem kiedy chce cos wyslac
,musze sie rozlaczac zmienic numer dostepowy na 0,202122 i dopiero wsylac ,
porazka

ps.Z tego co wiem to teleton jest polaczony z telbankiem w Warszawie