Re: Samsung 550B a piszczenie

Autor: Mirosław Moczyróg <mirekm_at_post.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 18:01:43 MET

Joanna wrote:

> Kupilam monitor Samsung 15" 550B (nowy 14dniowy)
> dodam ze moja karta gr. jest na procesorze TNT2 (M64 32MB RAM)
>

> A oto problem:
> Przy ustawieniu 100Hz i rozdz. 800x600, monitor zaczyna wydawac ze swojego
> wnetrza nieprzyjemny dla ucha i czasem nieregularny pisk o bardzo wysokiej
> czestotliwosci (niezbyt glosny, ale go slychac, mozna go nazwac subtelnym).

Mialem podobny piszczacy problem z identycznym monitorem. Roznica
polegala na tym, ze piszczenie pojawialo sie przy nizszych
czestotliwosciach. Bylo to na tyle uciazliwe, ze bylem zdecydowany
odeslac monitor do serwisu. Moje wrodzone lenistwo spowodowalo, ze nic w
tym kierunku jednak nie zrobilem. Po tygodniu monitor przestal piszczec
i nie piszczy juz pol roku. W miedzyczasie spotkalem sie z jeszcze
jednym podobnym przypadkiem. Wnioski:

-ten typ tak ma,
-jest szansa, ze w krotkim czasie samo przejdzie

pozdrawiam,

mirek